Obchodné podmienky
I. Úvodné ustanovenia
1. Tieto obchodné podmienky upravujú vzťah medzi Poskytovateľom služieb a Objednávateľom služieb prostredníctvom webu hypnotizerka.sk (ďalej len „Web“).
2. Poskytovateľom je:
Miriam Mareová
Družstevná 28
90027 Bernolákovo
(ďalej len „Poskytovateľ“)
kontakt na Poskytovateľa:
Tel: 0951/976384
Email: mirka@jogin.sk
(ďalej len „kontakt Poskytovateľa“)
3. Objednávateľom je fyzická alebo právnická osoba, prípadne osoby, ktoré prostredníctvom Webu objednajú službu alebo sa na nej zúčastnia.
(ďalej len „Objednávateľ“)
4. Predmetom týchto obchodných podmienok je úprava vzájomných práv a povinností medzi Poskytovateľom a Objednávateľom ohľadom objednania a dodania služieb prezentovaných na Webe.
(ďalej len „Zmluva“)
II. Služby
1. Na Webe je ponúkané poskytovanie poradenských, relaxačných a športových služieb v oblasti seba rozvoja a ďalších súvisiacich služieb. Služba môže byť poskytnutá prezenčnou alebo digitálnou formou. (ďalej len „služby“)
2. Podrobnosti o jednotlivých službách, cenách, termínoch a podmienkach sa nachádzajú na stránkach Webu pri jednotlivých službách.
III. Objednávka
1. Objednávateľ realizuje objednávku služieb alebo produktov prostredníctvom formulára na Webe alebo pri priamom kontakte s Poskytovateľom.
2. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu za službu v dohodnutej výške a včas.
3. Po potvrdení objednávky kupujúci obdrží e-mailom potvrdenie objednávky s podrobnými informáciami o objednaných službách, ich cene, spôsobe platby a čase poskytnutia služieb.
IV. Platobné podmienky
1. Platba za objednané služby sa realizuje podľa možností uvedených pri jednotlivých produktoch na stránke Webu alebo pri priamom kontakte s Poskytovateľom.
2. Možnosti platby môžu zahŕňať platbu kartou, prevodom na účet alebo iné elektronické platby uvedené na Webe.
3. Ak je v objednávke uvedený termín konania služby, platba je splatná pred poskytnutím služby najneskôr však do 3 dní pred termínom danej služby.
4. Zmluvné strany sa dohodli, že Poskytovateľ je oprávnený vystaviť len elektronickú faktúru a nie je povinný Objednávateľovi zasielať listinnú faktúru.
V. Zrušenie a zmena objednávky
1. Objednávateľ môže zrušiť alebo zmeniť svoju objednávku do troch dní pred konaním služby. Pre zrušenie alebo zmenu je potrebné sa písomne dohodnúť s Poskytovateľom prostredníctvom kontaktu Poskytovateľa.
2. V prípade zrušenia objednávky služby Objednávateľom najneskôr 3 dní pred začatím služby, má Objednávateľ nárok na vrátenie sumy za službu po odrátaní poplatok ktoré si uplatnil štát alebo banka ( napr. transakčná daň, bankové poplatky súvisiace s platbou alebo prevodom ceny za službu).
3. V prípade zrušenia objednávky Objednávateľom po uplynutí stanoveného termínu uvedeného v bode 1 článku V tejto Zmluvy, Poskytovateľ si vyhradzuje právo účtovať storno poplatok vo výške 50% z dohodnutej ceny služieb.
4. V prípade absencie Objednávateľa na službe, o ktorej Objednávateľ neupovedomí Poskytovateľa minimálne 24 hodín pred termínom dohodnutej služby, nie je dôvod na vznik akýchkoľvek nárokov Objednávateľa voči Poskytovateľovi, najmä nie na vrátenie ceny za službu, čo sa zaväzuje Objednávateľ nerozporovať a takéto nároky si neuplatňovať.
5. Objednávateľ, ktorý je spotrebiteľ, môže odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Poskytovateľa do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby. Po uplynutí 14 dní platia pre Spotrebiteľa rovnaké podmienky ako pre Objednávateľa.
6. Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že charakteristika služby sa môže aj po uzavretí zmluvy meniť t.j. môže prísť k zmenám času, miesta dodania služieb, informačných materiálov. O akýchkoľvek zmenách bude Poskytovateľ Objednávateľa informovať.
7. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť služby v dohodnutom rozsahu a termíne ak to bude možné. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť čas, miesto a dostupnosť služieb, ak to bude potrebné. O všetkých zmenách bude Objednávateľ informovaný e-mailom najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom.
8. Poskytovateľ si vyhradzuje právo neprijať objednávku od Objednávateľa a to aj bez udania dôvodu.
9. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť službu z dôvodu nemožnosti poskytnúť službu Objednávateľovi z akýchkoľvek dôvodov. V prípade zmeny alebo zrušenia služby bude o tejto skutočnosti Objednávateľ informovaný najneskôr 24 hodín pred dohodnutým termínom.
10. V prípade zrušenia poskytnutia služby zo strany Poskytovateľa bude Objednávateľovi vrátená platba za službu do 3 pracovných dní.
VI. Ochrana osobných údajov
1. Poskytovateľ sa zaväzuje spracovávať osobné údaje Objednávateľa v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Viac informácií o ochrane osobných údajov nájdete v našich *Zásadách ochrany osobných údajov* na Webe.
VII. Reklamačný poriadok
1. Poskytovateľ zodpovedá Objednávateľovi, ktorý je spotrebiteľ, za vady jeho služby v súlade s príslušnými zákonmi.
2. Poskytovateľ neposkytuje na svoje služby žiadnu záruku, ak to nie je povinnosťou vyplývajúcou mu z príslušných právnych predpisov. Záručná doba začína plynúť od dňa poskytnutia služby Objednávateľovi.
3. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej doručenia na E- mail Poskytovateľa. V prípade oprávnenej reklamácie bude Objednávateľovi ponúknutá náhrada alebo vrátenie platby.
4. Ak Poskytovateľ na žiadosť Objednávateľa - spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“).
5. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný súd.
6. Objednávateľ zodpovedá za všetku škodu, ktorú spôsobil alebo ktorú spôsobili osoby ním poverené na účasti na službe Poskytovateľovi.
7. Poskytovateľ negarantuje, že po absolvovaní služby Objednávateľ nadobudne schopnosti na odbornéj úrovni. Objednávateľ berie na vedomie, že postupy a názory produkované v rámci služby nie sú jedinými alebo oficiálnymi a nemusia byt akceptované aj verejnými orgánmi alebo tretími subjektmi. Výsledkom poskytovania služieb, nie sú žiadne certifikáty alebo garancie kvality. Uvedené Objednávateľ berie na vedomie a zaväzuje sa to nerozporovať.
8. Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že služieb Poskytovateľa sa zúčastňuje na jeho výhradné osobné riziko a že Poskytovateľ nebude niesť zodpovednosť za akékoľvek škody či zranenia, predvídateľné alebo nepredvídateľné, známe alebo neznáme, ktoré by mohol Objednávateľ alebo tretie osoby utrpieť v súvislosti s využívaním služieb Poskytovateľa. Objednávateľ sa zároveň zaväzuje neuplatňovať si voči Poskytovateľovi z uvedených dôvodov žiadnu škodu. Objednávateľ upozorňuje, že niektoré služby môžu byť nebezpečné a je plne na uvážení Objednávateľa, či o tieto služby prejaví záujem a berie na vedomie, že Poskytovateľ nezodpovedá za žiadne škody vzniknuté Objednávateľovi účasťou na službe.
VIII. Všeobecné ustanovenia
1. Osoba, osoby ktoré porušia pravidlá slušnosti alebo pravidlá Poskytovateľa musia opustiť priestory, kde sa služba poskytuje.
2. Poskytovateľ nezodpovedá za škody alebo neplnenie kvôli skutočnostiam ktoré nemôže ovplyvniť.
3. Objednávateľ nemôže postúpiť svoje práva alebo povinnosti voči Poskytovateľovi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa.
4. Objednávateľ si nemôže uplatňovať žiadne nároky z titulu absencie akýchkoľvek údajov alebo informácií, ak mu boli tieto oznámené prostredníctvom Webu alebo prostredníctvom e-mailovej adresy Poskytovateľa.
IX. Záverečné ustanovenia
2. Tieto obchodné podmienky sú platné od 15.4.2025 a platia do odvolania.
3. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto obchodných podmienok.
4. Všetky spory medzi Poskytovateľom a Objednávateľom, ktoré vzniknú v súvislosti s týmito obchodnými podmienkami, sa budú riešiť prednostne dohodou. Ak sa spor nevyrieši dohodou, bude riešený ARS alebo príslušným súdom.